the day with the big D

Tjenamoss! Nu är dagen äntligen här. Crousingen, som typ alla i hammarstrand går runt och längtar efter året om. Dagen då alla träffas, då alla mår bra, dagen då vi inser varför vi älskar att bo i Hammarstrand. Aja, nu ska jag inte bli så nostalgisk av mig, utan jag menade bara att ikväll kommer bli en bra kväll hoppas jag :]

Jag och älskling vaknade 9 imorse. Yey. Så den här dagen ha gått ganska sakta. Vi ha varit ute och solat lite, och nu sitter vi här och väntar på hans mam som ska hämta oss. Sen beger vi oss till bgården en sväng för att träffa nå släktingar! Hela dagen kommer va grymt varm, så ta vara på den!

Vi hörs ikv.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0