svar på frågestunden

de blev inte så många frågor, men jag är glad för dom som blev :) här kommer svaren


Hur känner du inför att snart börja gymnasium och lämna lilla hammarn?:)
Jag känner ju lite stress nu på sommarlovet, för de är ju trots allt till hösten jag måste bestämma mig för vilken linje jag ska välja. Men samtidigt känns de så roligt att få testa något nytt, att få träffa nya människor. Jag längtar! :)


Vill du va smal & är du räd för att bli fet?
Självklart vill väl ingen ha gäddhäng över hela kroppen. Alla ser smal så olika. Jag strävar mer efter att vara en sund, vältränad slank tjej. Jag tycker det är mycke finare än ben som sticker ut överallt. Och nej, jag är inte rädd för att bli fet. För jag har inte dom anlagen för att kunna bli fet. Endast om jag blev gravid då, men alla lägger ju på sig då :p


Har du tänkt på ngt gymnasium? :)
Ja jag har tänkt ganska mycket på de dära.. Dans eller frisör lutar det åt!


Börjar din sjukdom bli bättre?
Jag har stått och trampat väldigt länge på samma ställe nu, men sån tur är så börjar det röra på sig framåt nu - så ja, sakta men säkert blir jag bättre =)


Struts eller Lama?
HAHA, lilla vän, du känner väl mig. Älskar att dansa, och hatar folk som går och spottar överallt - så STRUTS :)


Vad värderar du i livet?
Oj, vilken komplicerad fråga. Jag värderar ju allt jag har, att jag har ett tak över huvudet, en familj, mat på bordet varje dag och kläder på kroppen. Men eftersom jag haft de hela livet så har de blivit en självklarhet. Så om man utesluter det är de ju mina nära och kära som alltid stöttar mig, och alla underbara stunder med folk jag tycker om :]



Vad ska du gå för gymmnasium? :)
Jag har inte riktigt bestämt mig än, men de lutar mot frisör eller dans. Men media text skulle också vara roligt!



Ska du göra något speciellt i sommar? :))
Ja, jag ska till mina systrar i motala och bo där en vecka. Sen ska jag antagligen på yran nån dag. Sen i augusti ska jag ju på dansläger! :D



Sol elelr regn??
Sol. Jag mår så mycket bättre när det är ljust ute, och att sola i naturlig sol är bland det bästa jag vet. Så sol!



Jag vet inte vad jag ska frågaa. låta mej tänka lite kanske? :D
Haha fannsanbejb, tänk på!



Tack för alla frågor, jag älskar att svara på sånt här! :)

Imorse var jag och lämnade in fotot på banken till mitt leg. Så nu får jag de snart, gud va skönt! Sen har jag precis duschat, ska käka lunch och sen gå ut med vovven. Jag är ensam hemma och hundvakt tills mams kommer hem från jobbet. Hähä. Ikväll blir de kanske fannyhun, och om de blir de så kanske vi drar över till lilla newman och kikar på film med hans filurvänner! Skulle helst vilja vara ute och loda, men de är ju så dåligt väder :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

räd ? HEHHHEHEHHEHEHEHEHEHEHEH

2009-06-15 @ 13:40:30
URL: http://letsdieanotherday.blogg.se/
Postat av: mirja

kul å se alla frågor å svar ! spännande komma ut i gymnasiet nu snart .... gud så kul du kommer få de är ju en upplevelse börja om helt på y ort!!<3... längtar tills ni kommer :D<3 love u!!!<3

2009-06-15 @ 15:15:02
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/
Postat av: bexi

min komplicerade fråga ;) :D men :')

2009-06-15 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0