summerjoy

Tjolahopp! Efter lite gräsklippning så hittade jag en vän att fara och bada med, nämligen Christopher! Efter jag käkat lunch så gick ja och skulle möta han, eller snarare sagt - han skulle hämta upp mig me moppen. Men pengarna tog slut på chrilles tlfn så vi missa varann hela tiden. Haha. Men efter 30 min typ hitta han mig då jag stod å snacka me bex, så då drog vi till badet! Där låg vi mest å stekte, för både ja och Christopher är badkrukor. Haha. Så efter två timmar där skjutsade han hem mig, och nu sitter jag här. Måste klippa klart gräset men den vägrar starta, så vi få se hur de bli me de. Sen kommer pälsk me bussen, då bli de kyckling till middag och mys!
 Men nu ska jag umgås me bror lite, de va ett tag sen!


christopher å hans fräsiga glajjer


lite färg ha ja fått idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0