sol, älskling & stugan

Så har mitt senaste dygn spenderats. Igår runt 6 tiden åkte jag och älskling till stugan och sov där. De va jätte mysigt. Vi gick till badstranden och mös, lekte me hunden, gick till stugan och såg på film och åt massa gott :] Så skönt att bara va där helt ensam, bara jag och min prins. Vi blev väckt av vovven imorse kl 8. Yey. Så jag gav han mat, släppte ut han och kröp ner breve älskling i 1,5 timmar till. Sen blev vi väckt igen halv 10. Kolla ut genom fönstret, och solen sken och inte ett moln på himlen. Så jävla underbart. Då blev de frulle, sen gick vi ner till badstrand och la oss å sola. Fast de blåste, så man fick ha kläderna på -.- Efter ett tag gick vi hem igen och käka lunch. Rostbiff & potatissallad, lovely! Sen gick vi ner och la oss på våran brygga och sola. Hur skönt som helst, de stekte på. Runt halv 5 åkte vi hem igen, sen nu ha ja precis sett på tv lite. Och håller på att ladda upp lite pics på bdb. Ja hoppas de bli lika bra imorn, för då bli de sola för hela slanten! Så jävla skönt att sommarn äntligen kommer, fan de känns som att sommarlovet rinner förbi och jag missar de pga skitvädret. Nej, nu äre slut me de!


bepps va glad för värmen
jordgubbar för full rulle
älskling ville ut på äventyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0