so tired of tears

Ja, usch på tårar och smärta. Idag blev de mycket sånt, både med MJs död och annat. Men nu är de över, livet leker och i'm back on track! När älskling kom hem från jobbet gick vi ner och köpte glass. Så gott i den här värmen! Sen så åkte vi hem och grillade. Vilken god dag de vart idag =) Runt 8 åkte vi ner på byn och tittade på biltävlingen. Ja, bilarna va snygga men annars va de inte så mycke. Johans pappa spelade också, men de va typ 20min bara. Och sen när vi kom hem för ett tag sen skärde vi upp massa melon och jordgubbar som vi käkat när vi kollade på film :) MYS! Nu ha jag själv precis ätit min stora last flingor med mjölk, och älskling ligger här bredvid mig och är söt. Så jag ska slå på vänner igen och joina han! Men först kanske vi ska hämta myggdörren , de är ganska varmt här ... Aja, imorn bli de nog bara att sola hela dagen, för sen är de CROUSING!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0