seasons come and go, summer turns to snow

Ja, de verka lurt om de inte ska ta och bli vinter igen. Det är juni, och de är 10+ här, regn & svart himmel. Jag förstår inte, vart tog solen, värmen och torkan vägen? En sak jag vet är att jag vill ha riktig sommar nu. Och trots att de ska va kallt och regnigt imorn tänker jag inte ändra kläder tills skolavslutningen. Då fryser jag hellre sönder. :)

Idag hade vi fotboll på hammarvallen. Segt så innibomben, för det var kallt, myggigt och tråkigt. Blev knappt några mål. Men jag tycker ändå de som spelade va duktig och är värd en applåd :) Innan de hade vi prisutdelning för femkampen. Grenarna vann 8b, cheerleadingen vann 7b och klädseln vann 9b. Alla B, de är bara för att Iréne va överdomare och hon har alltid varit mentor åt b:are. MEN GRATTIS POJKAR OCH FLICKOR, NI FÖRTJÄNADE DET SÄKERT :] Sen har vi haft fika och tosse stod och snacka nått låååååångt halv-hackigt tal om att vi är snart vuxna och jadijadi . . MEN NU ÄR DEN AVKLARAD. SISTA JÄVLA SKOLDAGEN I ÅTTAN ÄR KLAR. I feel great! Förutom att de känns inte som sommarlov pga väderguden tors raseri ;/ damnit.

Ikväll blir de nog att samla krafter tills imorn, jag menar - det är ju ansträngande att sitta still i kyrkan i 1 timme och lyssna på våran ''kära'' rektors snack om året som varit. Men efteråt, då jävlar. Ska inte vädret, folket eller mina betyg få förstöra sommarlovslyckan! Sen imorn kväll lär de väl bli utgång som de andra åren. Men vädret är piss, så jag får väl se hur lång kvällen blir och vilka som kommer. Hoppas de blir bra iaf, annars tar vi en ny laddning på crousingen den 27e!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar Tosse.... 'Jag har mensvärk, jag går hem' 'Ja, gör det du! Jag förstår precis hur du känner..' '.....Gör du?'



JAJAJA, sommar. <3

2009-06-11 @ 17:30:44
URL: http://letsdieanotherday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0