tired of myself

Nu är jag så jävla less, idag har nån äckelunge på anders-olof fitt skolan snott min lillebror glasögon. Seriöst, HANS GLASÖGON? Om  ni vill jävlas så ta hans kallingar elr nått, för att ta hans glasögon - sabbar ni hans framtid. Han behöver sina glasögon för att hans syn inte ska bli sämre, så fatta vad ni gör när ni håller på såhär? Plus att dom är dyrare än vad ni tror, D&G glasögon med specialglas kostar inte som ett par solbriller på h&m om ni tror de! Fyfan vad lågt, ni måste verkligen va rutten rakt igenom. Patetiska, det är de rätta ordet, Patetiska är vad ni är.


Jag är så trött på mig själv. Varför jag? Varför fick jag det här, varför blev jag såhär? Varför straffas min familj såhär? Har vi inte gått igenom tillräckligt redan? Visst, jag kan ställa mig  hur många frågor som helst, men jag kommer aldrig få något svar. Jag måste göra mina egna svar, skapa min egen historia. Jag är trött på mig själv. På att alltid vara den som är osäker, den som håller igen sina drömmar. Den som inte tror på sig själv, den som alltid ser svart före vitt. Jag är trött på att alltid klanka ner på mig själv, jämföra mig med andra, trött på att alltid motstå möjligheter för att jag är rädd för vad andra ska tycka. Rädd för att misslyckas, rädd för att inte vara lika bra som alla andra. Jag har varit såhär den större delen av mitt liv, men det är dags för en förändring. Jag ska kämpa, jag ska inte låta något ta mitt liv ifrån mig, livet är för kort. Så från och med nu, ska jag ge allt. Jag ska vara stark, jag ska göra min mamma&pappa stolt. Jag ska bli jag, Moa Malmberg - a fucking rockstar.
Jag tar sakta små steg framåt, för att en dag kunna säga : Jag är stolt över mig själv, jag är den jag helst vill vara.

Dröm som om du levde föralltid, lev som om du skulle dö imorgon.


Kommentarer
Postat av: fannyy :)

keep going sötnos. :) jagälskardig<3

2009-06-08 @ 16:12:49
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/
Postat av: mirja

Pratade me max förut å jag håller me dej.. fyfan vilka ruttna människor som sno ett par glasögon..så jävla lågt så fyfan!!! de fröstör mkt för honom!! usch vilka snorungar!!!!





sen dit text bra skrivet mosis!! bara kämpa på och du kommer kunna säga att du är stolt över dej själv en dag!!! kanske tar ett tag men det får man räkna med och inte ge upp! <3 du är en bra människa mosis riktigt vacker flicka o jag älskar dej!!! bara kämpa på<3<3<3

2009-06-08 @ 16:20:40
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/
Postat av: amanda

okej, jag känner att jag snart kutar de 80 milen upp till hammarstrand och SLÅR IHJÄL NÅGRA SNORUNGAR!! vilka jävla SVIN!!!



men keep it up, moa, jag vet att du klarar det, jag vet att du är stark!

2009-06-08 @ 16:33:04
Postat av: rebecca

fint skrivet sötnos, men jag håller med dig där, va lågt. shit va lågt. jag finner mig ju in i hans situation, utan glasögon blir ju jag HELT handikappad. Folk tänker fan med röven ibland.

jagälskardig sötnos<3

2009-06-08 @ 16:34:12
Postat av: En Nyman

Kämpa på Moa! Och hoppas ni får igen glasögonen. :)

2009-06-08 @ 16:45:18
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: DAMPDAMPDAMPDAMPDAMP

JAG HAR DAMP DAMP DAMP DAMP OCH JAG SKA TA MIN PLATTÅNG , LADDAD UPP TILL 200 GRADER OCH KÖRA UPP DEN I FITTUNGARNAS RÖVAR OCH SEN SKA JAG PILLA DOM I ÖGONEN SÅ DE MÅSTE KÖPA GLASÖGON SÅ DE BLIR FATTIGA, JÄVLA APIDIOTER JÄVLA NÄSBORRAR JÄVLA ÄCKELPOTTOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



OCH SNART SÅ TAR JAG EN SKOTTKÄRRA OCH STOPPAR NER DIG I DEN, DÅ JÄVLAR SKA DU FÅ KÄNNA PÅ ATT GÅ FRAMÅT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-08 @ 18:50:43
URL: http://letsdieanotherday.blogg.se/
Postat av: Anonym

hade han inte tappat bort dom?.. ;oo

2009-06-08 @ 19:38:48
Postat av: ida

men snuskungar som snor glasögon.

WHAT'S THE POINT?



kämpa på mmoa, eftersom du kan klara allt bara du vill ;* <3

2009-06-08 @ 20:13:08
URL: http://musikstopp.blogspot.com
Postat av: mamsen

du klarar det här, sen är det för att vi är så starka tillsammans som vi blir utsatta för prövningar hela tiden, och det är ju genom dom man lär sej och blir bättre människor.

ja menar hur trist vore det att glida runt på ett banan skal hela tiden och aldrig fastna i gruset .-)

2009-06-09 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0