one more day

Tjosan! Nu sitter jag och pälsk här och ska strax ut och sola ( tror jag? ). Crousingen va riktigt kul igår, och de va jätte roligt att få träffa alla folk man inte sett på sommarlovet! :) Vi kom dit vid 8 tiden och gick hem vid 1 tiden. Även fast de va mycke folk kvar då kände jag och älskling att vi hade gjort vårat, och att de va bäst att sluta på topp. Men jag hann med mycke under kvällen, och träffa massor av nya människor!
Imorse råkade jag få damp och väcka älskling när jag vaknade. Sen när vi kollade på klockan :05.53. YES. Haha, Johan vart lite bitter av att j väckte han så tidigt, för jag ha inte satt in myggfönstret på mitt rum än, så de va hur varmt som helst här inne. Så ja, de va svårt att somna om. Men efter många vrid och vänd så somande vi om, och vaknade halv 11 ist. Nu ha vi käkat frukost, (jag älskar frukost) och pratat lite. Vi funderar på vad vi ska göra idag eftersom att jag åker imorn och är borta en vecka vill vi ta vara på dagen lite extra! Nått förslag?


haha, älskling va på lyset igår och ville va cool med tims glajjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0