never gonna let you take my world from me

OMG, Jag har typ vart världens bästa dotter och elev idag! Först på skolan var jag faktiskt med på idrotten, ombytt och allt! Nicke vart förvånad kan man säga. Sen så gjorde jag klart TRE JÄVLA BILDUPPGIFTER på en lektion, så nu har jag gjort allt på hela bildlistan. TROTS ATT JAG VARIT BORTA FRÅN ESP 60 % den här terminen. Sen på slöjden gjorde jag klart min låda, ännnntligen. Och när jag kom hem stod det ett berg med disk på diskbänken, och jag vart så deprimerad av att tänka på stackars mamma som skulle måsta diska när hon kom hem - så jag tog mig i kragen och diskade alltihop! Sen har jag lagat mat och gått och handlat åt mams. Alltså fattar ni vilken sensation? Och inte bara det - JAG HAR STÄDAT MITT RUM. MOA MALMBERG, BE PROUD. Men sen när mams kom hem från jobbet hade hon som tack köpt jordgubbar åt mig, thihi då va allt så jävla värt!

Imorn är de vanlig dag, men sen sista lektionen drar jag och min wunderbara klass till håsjögården för övernattning. Jag är så lycklig att vi ha normala mentorer som fattar att man kan inte tälta den här tiden på året! Speciellt när de är 10+ på dagarna ;o Jag hoppas de blir kul iaf, :) Sen på fredag blir det att dra in till stan och titta på Ida som tar studenten! Shit vad kul, jag längtar tills det blir min tur att springa ut där på trappen, och bara släppa allt i glädjen av "Jag klarade det".
Vilken lycka.

Nej, trots mycke downs lately, så kan jag fortfarande le och vara glad. Kanske är det ett tecken på att allt börjar bli bra? Att all skit jag gått igenom nu behövdes för att de skulle kunna komma bättre tider? Vad vet jag, allt jag vet är att sommarn är här och jag är mer än tacksam för allt den har att bringa.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Du skulle behövas här hemma hos mig, finns mycke disk här som jag inte orkar ta hand om :P

Sommarn kommer ta med sig mycket gott, det kan jag intyga! :D

2009-06-03 @ 20:15:07
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0