morning glory

Guten morgen!

Själv blev jag väckt halv nio av att izzy (hunden) stod ute och gormskällde. Yey, så jag fick kliva upp och gå ut till hundgården och hämta in hon. Sen var de omöjligt att somna om, så jag la mig och titta på Sabrina som gick på 5an sen blev de frullerulle. Nu ha ja halvt fräschat upp mig lite. Ska kolla klart allt här, sen ska jag kila ner på affärn för att handla lite. Resten av dan blir ganska chill, inga planer.

Igår kom jag och fannsan till Johan runt 7 tiden. Då blev de film, kort, lite lekar osv. Va massa folk där, men de va kul. Blev mycke skratt, men sen när klockan blev runt halv elva drog tony, andré och anneli, så då gick jag och fannyhun hem med. Men de va kul, må göras om :)

Imorn ska jag och älskling till stan och köpa lite kläder till han, me love shopping, och nu äntligen kan jag va me och bestämma vad han ska handla, känns bäst så (a) hehe. Själv sitteer jag här och tittar runt på kläder, jag ha hittat snyggaste kläderna och matchande skorna. Nu drömmer jag mig bort till ett varmt land, en lång strand, den snygga klänningen och dom matchande skorna + världens hetaste bränna. Hang in there Moa, en dag är de din tur.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vore roligare om du hade lite mer bilder :)

2009-06-17 @ 20:40:25
URL: http://sandrakarin.blogg.se/
Postat av: Anonym

:P<3

2009-06-18 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0