midsommar -09, ett minne föralltid

Guten morgen! Eller ja, själv vaknade jag klockan 5 imorse så för mig är de inte morgon längre. Igår var helt sjuk. Börja med att när jag och johan kom dit festen skulle hålla till så hade inge folk kommit än. Tydligen skulle alla gäster komma runt 3-4 tiden, vi var där 1 -.- Men vi hittade andra sätt att underhålla oss på! Sen när alla folk börja komma blev de fest. De blev först sillunch, sen blev de middag och grillning. Och de hade fri dricka i baren och en stor eka full med öl och cider. Ja, de va populärt. Anyway, ja läre känna johans vänner från stan också, de va små rara pojkar! :) Hela kvällen gick överstyr, och det blev hur kallt som helst, även fast jag hade jeansleggings, två tröjor och skinnjackan. De hela sluta med att jag åkte hem vid 10. Men jag ångrar de inte, synd bara att ja inte hann se när älskling och co röjde scenen. Imorse vaknade jag av att mams kom hem och väckte mig, haha jävla partyprincess. Sen så kunde jag inte somna om, så då läste ja lite, kolla på tv, tvinga i mig lite frukost, somna en timme, åt en rejäl frukost, kolla på tv och gjorde kaffe åt mams. Sen så nu ha jag pratat med älskling också, han va påväg hem från festen. Vi skulle ju åka till stugan nu på morgonen och sova där tills imorn, men de vart ändrade planer så vi åker dit efter maten. MYS kommer de bli :) Nu sitter jag här, lite sliten, ska strax äta lunch. Men solen skiner ute, och jag kan inte sluta le!

Jag älskar dig Johan Hedström, i alla väder - med eller utan kläder ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

man kan parta på många olika sätt :-)

2009-06-22 @ 14:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0