michael jackson har dött .

What? Jag blev ika förvånad igår kväll som jag är nu. Man läser det överallt, "popstjärnan dog torsdagnatt av en hjärtattack i hemmet, amulansen försökte återliva och jackson hamnade i koma. Efter någon timme kunde personalen konfirmera informationen av den tragiska händelsen." Alltså, va? Kungen av pop, död? Jag har aldrig lyssnat på honom, men det är ändå tragiskt när något sånt här händer. Rest in peace, du blir just nu hyllad världen över.

Ja, imorse sov jag längre än jag gjort på hela sommarlovet - moa malmberg sov enda tills klockan 12 ! Shit, va stolt jag blir över mig själv! Idag är de finväder igen, jag bli så glad! Happyhappyhappy moments! Jag hoppas det är finväder i Motala nästa vecka med, för fan vad sommar det kommer va! Nu ha jag precis suttit ute och käka frulle, och jag ska strax börja packa väskan och slänga kläder som behövs tvättas osv, så allt är klart tills måndag! Jag ska även hjälpa brur med hans packning, och se till att han klipper klart gräsmattan idag, för sen ska han till solle och bowla. Lyckos! Ikväll tror jag att jag och älskling ska gå på pizzan och käka, de va längesen :) Men ja, Ellinor vill ses på badet också, men jag vet inte om jag hinner eftersom jag vaknade så sent. Vi får se! Igår kväll var iaf jag och älskling till stugan för att bada hundarna. Då passade vi på att bada själv också. OCh tro de eller ej, de va varmare i sjön där än i poolen på kh! Joy, nu vet jag vars jag ska bada i sommar ;] Där träffa jag isafisa också, de va kul! Imorn är de crousing, alla är så pepp, de kommer bli grymt!

min poppe


rip

Kommentarer
Postat av: En Nyman

RIP :(

2009-06-26 @ 19:46:33
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0