it's raining on a sunday - you're sure right, keith urban

Jävla bajs. Jag vaknade halv elva, och försökte somna om. Men tydligen spöregnade de ute, så jag hörde regnet i stuprännan - och blev pissnödig. Så då va den sovmorgonen förstörd. Jag gick ner och gjorde ordning frukost, tog med upp i sängen och slog på gilmore girls på 5an. Käkade och tittade klart på de, sen tog jag upp boken jag håller på att läsa nu. Sjukt kul alltså! Läste ett bra tag, tittade på klockan och såg att den va halv ett. Oops. Gick ner med frukostbrickan, och nu satte jag mig här. Tänkte duscha, äcklig som jag är. Men jag orkar helt enkelt inte just nu, ska ändå inte ut för de spöregnar fortfarande och är 8+ ute. Bananbajs, jag kommer va fast här idag. Framför tvn, datorn, tvn, skafferiet, datorn, tvn, datorn, skafferiet, boken. Vad less jag blir, ska de här kallas sommarlov?

Och jag är sjukt avis på min kära vän jenny (http://bergvalljenny.blogg.se) som ska till kroatien om två veckor. Life's unfair. Men jag är glad att de är hon som ska dit, för hon förtjänar de. och då blir inte avensjukan så stor (a)

Jag tittade på Tyra Banks show förut idag med. Då handlade de om internet beroende. De var en tjej, som hade sin dator, tlfn, kamera osv med sig överallt hon gick. TILL OCH MED I DUSCHEN (!?). Seriöst, jag fattar inte. Sen var de en tjej som satt 6 timmar om dagen och läste kändisbloggar. Okej visst, jag följer typ 1000 bloggar jag med - men jag skulle aldrig sluta leva för att få läsa om dom. Sure, deras liv är intressanta till 110%, men kom ihåg ditt eget. De blir vad du gör de till liksom? Aa, det är sjukt iaf hur man kan förlora sig själv. Hon i princip lever andras liv - genom att bara hänga med dom hela dagarna. Crazy.

Fanskap, jag måste borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: ida

ELLERHUR, DET SÅG JAG OCKSÅ!

hahah, helt insane att hon typ, kunde vara inaktiv på facebook i fyra timmar som max. .__.

2009-06-14 @ 22:00:36
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0