i fell alseep like a princess, i woke up like a ghost

Ja, precis. Jag kom hem runt 01.15 igår, och somnade runt halv tre. Idag vaknade ja runt halv tio, men tog mig itne ur sängen förrän 12. Märks att de va längesen ja röjde ;o

Men iaf, tillbaks till igår. Kvällen började med att ja mötte upp Karro&Ellinor runt 8 tiden. Vi drog ner till bt, lite folk - lite feeling. Så, vi går bort till kiosken, där träffar jag fler folk b.la. thilde&jessica. Jag snackade me jessica ett bra tag, riktigt skönt att få höras igen. Saknat dig sötnos. Sen skulle alla iväg till koppelhällan så då tiggde ja sjkjuts och åkte me jessica, thilde och våran chaufför lillis! :) riktigt mysigt. Nere vi kh va de fler folk, vi va där ett tag, och jag och thilde hade deeptalk i bilen. Vi sitter och kramas och POFF, bilen skakar till. Vi tittar upp, och de visa sig att nån körde in i lillis bil. HAHA, vi grava sönder ju. Men stackars lillis, tur att han inte såg (a) hahah. Vi åkte bil ett tag, sen drog ja till bt. Kvällen spenderades där och vid centrumplan. Hela kvällen va kul med massa reunions av gamla vänner och mycket skratt.
Fler av dessa kvällar! :)

Nu ska jag gå ner på affärn och köpa lite gott till kvällen. Blir filmmys med mig själv, är som ett vandrande spöke idag.


Next stop : CROUSING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0