''häng med och bada''

Tjenispenis.

Idag blev ja väckt 09.58 av mina lovely dogs som stod nere i hallen och gorma. När jag gick ner för att kolla va dom skällde på, visa de sig vara precis vad jag trodde - ingenting. Så jag släppte ut dom, sen gick jag och la mig framför tvn. Men klockan 10 en måndag morgon är de inte så bra på tvn, så jag gick och käka frukost ist. När ja va klar me de hoppa ja in i duschen. Sen gick ja och satte mig här, men insåg att de va döfint väder ute, så ja gick ut och la mig med en bok och sola. Låg väl 2-3 timmar och stekte, skönt! Sen resten av dagen ha ja bara suttit vid datan, följt me mams på prommis me dogsen, sen nu hamna jag här. Ska väl kolla om de är nått bra på tvn elr nåt. Nyman vill dock att ja ska hänga me ner på koppelhällan och bada, men ja är lite badkruka av mig och eftersom de är ganska kallt ute så bli min tvekan ännu större. JAG VET ATT JAG ÄR VÄRLDENS TRÅKIGASTE MÄNNISKA, JAG MENA - DE ÄR JU SOMMARLOV FOR GODS SAKE. Men ja, moehoe är inte roligare än så här när hon inte är riktigt pepp på nått. Men vem vet, de kanske ändras me tiden?

Imorn bli de staaaaaaan en kortis mitt på dan. SUCK, vill inte. Men ja, när ja kommer hem därifrån får ja träffa älskling iaf, han jobbar nu i veckan så han sover hos mig då :) Goooos habibabi. Sen nu är de ju bara en vecka tills jag och brushan drar till syskonen i Motala. Gash, jag längtar! Men först ... CROUSING !!!!!!


love, love, love, sex and sunshine.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Inte kom du o grilla heller :(

2009-06-23 @ 02:33:20
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: mamma

man behöver ju inte bada, man kan ju bara vara social :-)

2009-06-23 @ 12:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0