back on track

Hallå! Efter en dag i dödafallet med Johans familj och släkt, lite fika hemma hos Johan, en mjukglass på kiosken som va specialöppen idag, en 10 mintuers svettrunda med dogsen, och nu en skön dusch - är jag redo för kvällen! Blir dock inge dricka för min del, hähäh. Nej men i dödafallet gick allt jäätebra. Vi kollade lite omkring där på broarna, sen åt vi lunch där med. Johans tremänning hade också med sig en kompis/pojkvän från australien, och de lät som att dom skulle skaffa lägenhet där. Gud va kul! :) Jag fick glädjerus när jag såg att kiosken va öppen så vi kunde handla mjukglass. Jag och johan köpte en liten bägare, jag med strössel och han utan. Men på nått vänster så behövde jag bara betala 10 spänn medans johan fullt pris, 15. HAHA, TJI PÅ DEN! Nu vet jag vars jag ska handla glass i framtiden! Annars ha de varit runt 30 grader hela dagen, och inte verka de vilja bli svalare mot kvällen heller. Så vi få nog se vad de blir för klädsel, :p
Just ja, va precis in och kollade på yran artisterna, vilka dagar alla va osv. Jag ska gå på fredagen, så de sög ju att Lady Gaga mfl va  på lördagen .. Men men, jag få va där för umgänget då, ist för att häcka framför scenen hela kvällen ;ppp

Nej, men nu ska jag torka håret och höra vars mamsen är. Sen bli de mat, fixa och crousing. See you there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0