32 grader :o

När ja gick ner i köket  för typ 30 min sen coch tittade på termometern, stod de 32.4  grader! :o Happytimes! Så nu ha ja precis suttit ute i solen och ätit frukost. Nu ska ja strax kleta på mig lite spf och gå ut och pressa lite. Mamma ville att ja skulle klippa gräset när ja ändå ska va ute, men de är så jobbit! aja, behövde bara klippa hälften för lillebror skulle klippa resten :) Sen idag ska ja springa ner på harmoni och köpa i.d. smink. Yes, de är dags. Sen måste ja göra ett ärende på banken och efterlysa mitt beställda bankkort som inte kommit än? Väldans problem eftersom ja ska till motala på måndag och behövder kortet där. Jaja. Älskling ha farit till stan nu och ska spela på expo norr marknaden. Jag vill också dit, men ha inte råd eftersom ja ska bort på måndag. Nedrans också. Men ja få ha så kul här hemma med att vara hundvakt och klippa gräset! Om jag har tur kanske nån hör av sig och vill bada en sväng? :p Nemen, nu sjönk de til 25 grader? ;o Dags att ut och sola nurå!


Kommentarer
Postat av: mamma

du ska vara glad att du får vara hemma och klippa gräset, du får en superfin solbränna. Jag skulle hellre gjort det än att sitta här inne och längta ut.. puss

2009-06-25 @ 11:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0