yä, vätternfestivalen

Idag ha mirja perma sig, och max klippt sig. Båda vart skitsnygga! =) Sen så ha sassi jobbat, så ja mirja & max ha varit nere vid hamnen och käka glass, kolla på när dom sätter upp för vätternfestivalen i helgen, käka hamburgare, varit nere vid varamon och myst lite, och traskat runt på stan bland folket. De är ju massa artister som uppträder varjue kväll nu nere vid hamenn, så de är mycke folk på gång här i motala :) Nu ha jag och mirja precos varit å rastat pepi ( hunden); hahaha fick världens utskällning av en dagisfröken som hade personalfest! Haha, shit. Senare ska vi ut och träffa nå trevligaa typer, sen ska nog max & sassi komma hit och leka lite ballonglek! Låter helt fel men de är ett as kul spel! :) Hoppas eran dag varit bra, det har min varit. Vädret är toppen, kan inte bli bättre! Imorn ska vi ti varamon och slappa på stranden hela dan, skönt!

Jag saknar min finaste pälskling. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<33 jädrans najs hart vi de <3:P hihi mirja

2009-07-03 @ 01:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0