when the world has turned to silence

i'll be right here with you, you'll be right here with me.

Tjena! Nu sitter jag här och försöker få ihop en liten sundsvallstrip me bffsen, men dom är fattig och fattar ingenting så de är lite svårt. De är inte lätt att va smartast jämt! Gud, dom vet inte ens vilken dag de är imorn? ( BEX !!!!!!! ) Men, jag älskar dom ändå! Ja iaf, ikväll ha ja inte gjort så mycket mer än att varit me johan. Först gick vi till sofia, där va de lite småparty på g, sen gick vi till frida, och där va de öppet hus :o Vi hann me lite besök iaf, jag hann tex gratta malinbebe! :) Sen när ja kom hem, hjälpte ja bror att städa garderoben. Sen blev de film, hoodwinked! Haha, störd film. Passa mig perfekt! =) Sen nu sitter jag här och dampar, ähäh. Stackars pelis&bex, de gå ut över dom .. förlåt. Men ja, undra om jag ska somna innan halv 3 inatt, eller om ja ska fortsätta med mina specialK bra vanor? Ja, de återstår att se. Men ... Imorn är de traktorrace, men ja tro inte ja ha varken skjuts elr pengar för att gå .. Typiskt. När de äntligen händer nått i lanthålan, då kan inte jag gå. Jaja, jag få göra nått roligt åt saken! Om de regnar så vill ja ändå inte dit. Men jaja, nog tjatat om de.

jaja, hejdå


Kommentarer
Postat av: Anonym

heheh ja gillar dampmoe också :D <3

2009-07-11 @ 02:07:58
Postat av: ida

vilken söt bild :*

2009-07-11 @ 20:01:51
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0