what am I supposed to do?

Tjingeling. Nu sitter jag här och ska strax se lite lipstick jungle! Har inte kunnat nörda nått på hela dagen eftersom de åskat :o Men men, nu är de dags. Lagom bra framåt natten ;] Ikväll kom offa över med nyplockade jordgubbar! (y) Sen har jag varit och lämnat johans usb minne. Vi hann tyvärr inte ses för jag gatt springa hem och dra ur datorn osv för de började åska, igen. För typ, 6e gången idag :o De vart tex strömavbrott när jag stod och duscha :o notsonice om jag får säga de själv! Hoppas på bättre väder imorn du! Imorn ska även jag och mams installera mitt betalkort så jag kan använda de i sthlm! Melike. :) Men ja, nu hade jag inte mer kul att berätta här, faktiskt .. :o


brumbrum, jag är grym på sånt här!


snabbare än blixten vettu!

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Skills på sparkcykel ;)

2009-07-16 @ 23:50:56
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0