vill du plocka körsbär i min trädgård?

Haha, även att jag fick den låten på hjärnan nu! Ja, jag ha precis käka frukost och hängt tvätt. Nu har jag fått order av mamsen att klippa gräsmattan -.- Fasiken, de är ju dötråkigt. Tur att Max är hemma och ska klippa hälften! :) Sen idag ska jag upp till mormor och fixa lite grejjer åt henne, eftersom hon och Offa är i stugan. Och senare ikväll kommer kusinerna på besök! =) Och eftersom att klockan är 14.18 och jag inte hunnit gjort nått av det jag skulle, så kommer nog dagen rusa förbi! Men, inte mig emot ! Solen lyser lite svagt också, bättre de än inget!

Just ja, imorse fick jag reda på att lillebror gjort en blogg! Haha. Gå in och läs vettja ; maxmalmberg.blogg.se



simma lugnt folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0