vätternfestivalen

Guten morgen! ( jag vet att jag använder den morgon-frasen väldigt ofta, men jag kan typ bara den :$ )
Idag bli de nog marknad och stan med syskon&bv. :) Karuseller, osvosv. Jag, mirja och sofie väntar på att max och sanna ska vakna, de är dom vi väntar på :p hähä. De är lite mulet ute, hoppas de inte regnar idag. De bli jobbit :/ Men jaa .. Ikv bli de festvialen med sofiepropp! Ska bli kuuuuuuul. Hon känner ju massa här också, så de ska bli kul å träffa henens kompisar ;p nej jag vet inte varför jag skrev nu, för jag har ingenting intressant att berätta. Igår va myskvällen mys, och BOLT är en bra film asså! REKOMMENDERAS :]

Bara två dar kvar, nej, vill inte tillbaks.

johanhedström. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0