v som i viktor, viktor som i victory, victory som är seger, och seger som är jag

Yes, jag vann nyss på äventyrsmiinigolfen! gryyyyyymt. Nu ha ja precdis käkat glass för andra gångern idag, fast me fruktcoctail nudå. Shit, längesen man käka de! För övrigt idag ha vi varit på stranden, käka tacos, och lite så =) Myspys me syskonen devillsäga! Imorn bli de nog trampbil igen, yeyeyey. BRA MINNEN ;) Haha. Nej men hittills ha allt varit grymt kul, och typiskt att dagarna gå så fort därför! Till helgen bli de motalafestivalen me sofiepropp. Haha, MÅNS <3 Nerå, men de bli nog kul! Åh, jag är så glad ! Livet leker!
Fast ja sakna min älskling dårå . . .. .


'"Don't buy if it's not something you HAVE to have" Såg en dösnygg tunika igår på gina som jag tänkte köpa, men så ploppade de där citatet upp i huvet på mig, och de blev inget köp., bara en lessen moehoe och pengarna i plånkan. Fasiken, de är jobbigt att tänka logiskt jämt.

NU SKA JAG UMGÅS ME SUSKONEN, CYAAAAAAA.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Låter härligt, trampbil FTW! :D

2009-07-01 @ 22:09:54
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: miraj

yeeeahhhhh du e så jädra bra :P

2009-07-03 @ 01:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0