Tomatsås

Hallå alla ni som läser Moa's blogg!

Mitt namn är Johan Nyman. Nu undrar ni säkert, varför i hela friden skriver jag i Moa's blogg. Ja kanske för att hon skriver i min, http://ennyman.blogg.se. Och kanske för att vi båda hade tråkigt så jag kom på att vi kunde skriva i varanns. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Som Moa också tycker så älskar jag också denna svenska sommar. Sol regn sol regn. Jag vill bara ha sol och massor ut av åkning. Nu kom jag just på hur knäpp jag är, jag sitter och skriver om mitt liv i en annan persons blogg. Nu har jag även läst vad Moa skrev i min blogg och de kommer jag aldrig kunna överträffa.

Men jag ska göra ett försök. Moa Malmberg, första minnena jag har av hon var från dagiset Piggelin på andra sidan mitt hus. Jag hade oftast lite tråkigt när jag var liten pojke så jag brukade springa över till dagiset och stå på andra sidan staketet och prata med andra småungar. Där gick då Moa, jag har dock inte så mycke minnen av att vi pratade så värst mycket, men jag minns att hon gick där! Sedan har man ju alltid gått samma skola som hon men aldrig riktigt pratat med hon förrän en dag när hon följde med mina goda vänner Bex och Elin hem till mig för att med lite andra personer kolla film, äta mat osv. Synd dock att hon aldrig smakade maten. Efter den kvällen har vi skrivit på msn och sms och sådant och lärt känna varann mera. Och nu denna sommar har vi umgåtts mer och mer. Moa är en otroligt bra vän, som alltid lyssnar och ställer upp. Hon är precis som en bästa vän ska vara!

Moa du är min vän! Hitta på nåt sen? Ditt namn, Moa, rimmar på toa, samma med mitt, Johan, som rimmar på toan. Där har vi något gemensamt, fy vad detta rim vart lamt. Men du är väldigt snäll, synd jag har mjäll. Nä nu ska jag sluta rimma och min kickbike ta och trimma. Du är bäst, skjut en häst!

Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0