the simpsons vs family guy

Ja, under den tiden jag suttit här vid datorn har jag hunnit se båda delarna. Jag personligen fattar ingenting av family guy, förstår inte ens hur de har tittarsiffror, så jag hejar på simpsons. Go Go Go !!

Idag klev vi upp vid 10 och sen drog vi till stranden vid 11.30. Hur skönt väder som helst,. så vi va där enda tills 3 tiden. Då blev de åska och mulet, så då åkte vi hem. Sen begav vi oss ner på marknaden och kika lite. Max åkte värsta snurrkarusellen, jag lovar att han kommer åka den mest imorn! haha, usch på snurrar. Men helt plötsligt börja de falla vatten från ovan, eller ja - et hav från ovan. Vi blev verkligen duschad, så då åkte vi hem, bytte kläder och vilade lite. Sen kom Sassi och hade hämtat Sofie på busstorget, så då åkte vi och handla godis tills ikv,. Vi hyrde film också, så de bli riktigt mys sen =) När vi kom hem lagade vi mat, och nu sitter jag här med paltkoma. Sofie ha gått ut och träffa en kompis, och Mirja & max är ute med pepi,. Så jag och sassi sitter här och kritiserar americas funniest home videos programledaren, han tror han är så rolig ;s Ja, men imorn bli de marknad, sen festival på kvällen me sofiepropp! :D

I don't wanna do this anymore.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Family Guy är grymt kul! Men de slår inte Simpsons :)

2009-07-03 @ 20:53:25
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0