stockholm, en stad för sig

Helluu. Klockan är 21.14 och ja ha precis kommit hem efter en heldag på stan! Men först - Lena hade tre kompisar som sov här inatt. Alla drack, och alla skrek. Sen imorse va dom lika pigg med att börja skrika, så jaa, jag ha sovit väääääldigt dåligt inatt och ha inte mått som bäst idag. Min mage strejkar från och till, not nice. Jag ha kunnat käka på kina iaf! Asgott. :)
Annars idag har ja köpt present till peliss, gladiatorsandaler, en tunika, en tröja, leggings och ett halsband :] Nöjd moehoe. Jag är stolt att jag härdade hela dagen på stan, trots magont. MEN, pga av den dumma smärtan kunde jag inte gå in på b&j affären och köpa sån kulglass. FASIKEN, får ta de nästa gång. Ikväll bli de film me grabbarna. Sen imorn - biiiiil. uschusch, jag börja gruva mig redan nu :o

I miss the colours of the world. I found myself so far down, away from the sun.
I'm tired of living in the dark. Can anybody see me down here?


Visst, de är inte lätt. ''Men man måste väl inte sätta upp en skylt där de står att man är ledsen?'' - så sant, så sant.

Nu jävlar, don't worry be happy. Jag är bara 15.

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag håller med dig på det senaste du är "bara" 15 och du har hela livet framför dig. Bara du kommer igång och får rätt näring så blir du pigg och får ork igen. Kämpa på jag håller tummarna och du vet att jag älskar dig sanslöst mycket och skulle ge mitt liv för dig. kram Momm

2009-07-25 @ 23:08:29
Postat av: äelin

du är bara femton år, dvs man behöver varken träna eller äta bark.



jag älskar dig moa, du är bäst. <3333

2009-07-26 @ 02:02:45
URL: http://ehlinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0