nooooooo

Jag vill inte hem, av så många olika anledningar. Jag vill inte hem till den tråkiga vardagen, till alla rutiner, till alla gamla människor, till hammarstrand över huvudtaget, och jag vill inte från mina kära här. Nej, en vecka till hade suttit fint. :(
Visst finns de massa bra saker hemma med, men just nu så känns de bara jobbigt över huvudtaget.

Jaja. Idag ha vi åkt trampbåt, de va skönt! Sett filmen 'pojken i randig pyjamas', den va riktigt hemsk. Usch på hitler och allt han står för. Sen så ha vi nyss käka hamburgare ;) Nu ska vi strax spela ballongspelet, kort, och njuta av sista kvällen. Jag planerar inte att gå och sova tidigt, nej fan. Jag vill hellre kunna sova på tåget imorn. FUCK, VILL INTE HEM.

please say I'm only fooling myself.

Kommentarer
Postat av: mirja

älskar dej .. saknar er redan!!!! har vart underbart att ha er här!!<3

2009-07-07 @ 16:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0