nej de är ingen vanlig dag,

FÖR DE ÄR PELISS FÖDELSEDAG, HURRA! HURRA! HURRA!!!

Grattis på femtonårsdagen världens bästa vän. Du är den underbaraste, kungligaste, och grymmaste personen i hela världen. Du är alltid den jag prata med, den jag kan trösta mig hos. Den som alltid kan ge stöd, och få mig att se ljus igen. Ingen har jag fått sån kontakt med som jag har med dig Elin Johanna Erika Strömberg. Du är speciell, du kommer alltid vara de. Du kommer alltid ha en plats som INGEN annan kan få. Räkna våra minnen, hur många är dom? Precis, de finns inte tillräckligt stort tal för att beskriva dom. Jag ha varit med om hemska, underbara, och framförallt sjuka saker med dig. Jag ångrar ingen sekund med dig, och är så otroligt lycklig att ha dig som bästavän. Jag litar på dig till tusenmiljarder %, och jag är lessen om jag sårat dig nån gång, fått dig förvirrad. Jag ville aldrig göra dig illa, jag ville aldrig förstöra den delen av dig. Att utsätta dig för dehär. Förlåt mig älskling, vi klarar de här. Tillsammans. Jag tror på oss, bästavänner, vi kommer aldrig skiljas åt. Du är de värdefullaste jag har, en del jag inte klarar mig utan. Så ha en underbar födelsedag! Och njut, du blir bara 15 en gång. Bekymmerlöst år.

Jag älskar dig, du är bäst Elin. / din hoe



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0