lipstick jungle

Min ängel Johan kom över med hårddisken och en tröja till mig idag när han kom hem från stan! (http://ennyman.blogg.se). Där hade han lagt in massa avsnitt från lipstick jungle och how I met your mother. Nu har jag suttit här i tre timmar och tittat på Lipstick Jungle. Tiden bara rinner iväg, det är så spännande!! Fast nu inser jag att jag måste ta en liten paus, för jag har så sjukt ont i röven av att sitta på den här stolen :o Jag skulle ha en sån här maffig, mjuk datastol med högtalare på nackstödet så det blir värsta surroundljudet. Någon som testat om sånna är bra?
Annars ska jag nog sitta här ett tag till tills John kommer på besök och visiterar mig till sängen. Han va ganska tidig igår, men ändå så är jag hur trött som helst idag? Lite skönhetssömn inatt kanske kirrar biffen! Min kära broder sover borta inatt, så bilden när jag åker lekis-kickbike kommer senare, typ imorn, eller nått. Men här får ni en bild på en sliten moehoe i sina tröttaste dar.


dags att göra sig lite ren inför natten och ta bort fasaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0