life seems to fade away

Inatt sov jag me mina biäffäffs bex&peliss. Vi snackade, badade, titta på bertstjärt och lite so u think u can dance. Hela kvällen va jättebra, den behövdes verkligen. tack flickor för att ni alltid finns där för mig, jag älskar er. <3



Fan, allt är så konstigt nu. Jag vet varken ut eller in, vem jag är eller vad jag känner. Jag är 15 år, är de meningen att livet ska va såhär? Jag vill inte leva såhär, men hur ska jag kunna komma ur de? Livets innehåll omringar mig, de kväver mig. Jag vet att jag verkligen inte får hålla på och älta allt de här, för då kommer jag åka in igen. Men hur ska jag inte kunna tänka på allt? Allt som hänt, alla frågor utan svar? Jag behöver svar. Jag vet ingenting, jag är helt tom. Som ett blankt papper, ligger jag här. Med ingenting annat än mörkret som sällskap. Fan, hur kunde allt förändras så snabbt? Jag ville inte såra dig.

Kommentarer
Postat av: R

<3 älskar dig stumpan, och det kommer bli bra.

2009-07-08 @ 15:12:10
Postat av: Anonym

du är 15 år .. de är nog i den åldern som livet ör som tuffast.. man har så mkt hormonförändringar, personlighetförändrigar ..så mkt tankar folk förändras å man vet ofast inte vem man är ... men även fast livet ät tufft nu så kan jag lova dej att livet kommer bli bra mkt lättare dde lovar jag ,. så man ska aldrig ge upp .. för de kmr bli bättre! .. efter regn kommer solsken, å de e faktiskt sant.. när de känns som värst .. tänk att u kan de bara bli bättre å se framåt .. älskar dej <3 puss mirja syster

2009-07-08 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0