let the bodies hit the floor

Tjänna folks. Dagen började med att jag slog upp ögonen runt 10.07 elr nått sånt. Längsta jag sovit här! Mådde illa, käka frulle i hopp om att de skulle bli bättre. Men tydligen inte. Så ja titta på tv och lite sånt, sen vakna boysen vid 1. Sen runt 15.15 drog vi in till stan och mötte kusin Robin! Kul att ses :] Efter mycke om och men bestämde vi oss för att se på bio. TRANSFORMERS ville dom se. Nja, inte min stil va. + Att ja mådde så illa så jag skulle inte palla sitta på en bio. Istället kom min kära vän Adam in till stan, så jag dumpade grabsen på donken och sen drog dom på bio,och jag följde med Adam hem. Där blev de lite film, skratt osvosv. Kul som fan, han ha växt typ 2-3 dm sen sist jag såg han! Så de va vekrligen en förändring. :) Sen runt halv sex drog jag hem. ÄVEN ATT JAG HITTA HEM MED BUSS, TBANA OCH ALLT ;D (h) Stolt. Sen mötte jag upp mams och lena så vi handlade pyttipanna och nu ha ja nyss käkat. Fasiken, har fortfarande ont i magen ;/ Om en timme kommer max och tom hem, så jag sitter nog här tills dess. =] Imorn bli de stan ! (y)

it's all that I'm waiting for.

Kommentarer
Postat av: mommo

Hej! Du har väl inte slarvat med maten ??? Du får vila lite nu det är nog för tufft program i det tillstånd du är ännu. Var rädd om dig kram mom

2009-07-23 @ 19:20:03
Postat av: Anonym

2009-07-23 @ 22:36:27
Postat av: ;*

nej fan va gulligt av din momma! :')<3

2009-07-23 @ 22:36:58
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0