kusinvitamin

Hejhejhallå. Att klippa gräsmattan gick ovanligt fort idag :o Kanske var det för att underbar musik spelades i mina öron? Nej jag vet inte, men de va tur iaf, för jag hade inte så mycket tid på mig. Sen när jag va klar började det åska, så då cyklade jag upp till mormor och slog av hennes dator. Jordgubbsplockning blev de också, fick med mig en hel påse hem! :) Jordgubbar från deras land är de bästa med sommarn! <3 Sen när jag kom hem blev de duschen och klä på sig användbara kläder. Sen blev de mat och kusinerna kom och hälsa på! Jätte kul, dom åker imorn så de blev bara en snabbis vi hann ses, men bättre de än inget :) Sen ska ju vi till sthlm nästa vecka, så då kanske vi hinner ses då med :p JAG LÄNGTAR <3 Anyway, nått som suger är att de inte bli nån sundsvallstrip för mig och girlsen :( Bex ha en spelning hon inte kan avboka, så då sket sig allt. Nedrans, jag som såg fram emot de så mycket :( Nu ikväll vet jag inte vad som händer, kanske blir film med bror om han ska va hemma. Just nu vill jag bara lägga mig i sängen med en varm ärtpåse, har sån jävla mensverk ;/

haha, bruka de va så tjejer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

mensvärk är de värsta som finns, å den där lilla bilden stämmer jäkligft bra! xD

2009-07-16 @ 19:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0