i'd rather feel pain than nothing at all

Jag är så less. Så less på alla tankar, på alla funderingar och krav. På all misshandling av min personlighet, min själ, min kropp. Att leva begränsat, att sätta upp stopp för dig själv, och dina egna känslor. Att välja svart på vitt, att välja ensamhet över sällskap. Allt pågrund av rädsla. Rädslan att tappa kontrollen, att begå misstag, att göra fel. Jag har levt under mina egna regler, mina egna begränsningar så länge nu. För länge, om jag får säga det själv. Och visst, allt är mitt eget fel, för jag valde allting själv. Men om jag kan sätta gränser, kan jag väl ta bort de med? Måste det alltid vara 'allt eller inget'? Kan man inte bara välja något mellanting, något som passar just mig? Att slitas mellan två ting, att vara förvirrad för jämnan. Jag vill inte leva så. Jag vet att något är fel, ett virus som ska bort. Det måste bort, jag ska få bort det. Så nu, efter många om och men, har jag bestämt mig. Bort med det, bort med tankarna, med gränserna. Det är nu det gäller, det är dags. Jag orkar inget mer, jag har slut på kraft.

"I'd rather feel pain than nothing at all", I wish I could say that. But this time - I choose to feel nothing at all.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

De låter bra Moa. Du kommer få bort det. :)

2009-07-03 @ 05:51:50
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: t

Du kommer klara det.

2009-07-03 @ 10:26:48
URL: http://tovelaurin.blogg.se/
Postat av: Anonym

For the first time you have to make a choice

Would you look down

Or look to the stars

To the ocean and far beyond

To the earth that is to erupt

To the red sky, to the storm



Anorexia Nervosa - Antinferno.

Jag finns här.

2009-07-03 @ 23:31:56
URL: http://letsdieanotherday.blogg.se/
Postat av: mirtja syster

<3 du kalarad de här ..du har rätt inställnig gumman å jag vet bara du vill så kan du ! tror på dej .. älskar dej otroligt mkt å du är så vecker tej ..ta hand om dej!<3

2009-07-04 @ 11:19:31
Postat av: ;*

Du kommer klara det här Moa, du är en sån stark tjej och har många vid din sida, du ser det bara inte.

jag älskar dig. <3

2009-07-04 @ 14:39:24
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0