i was wrong from the start

Tjänna. Jag vet att klockan är 10.35 och jag borde sova nu, men jag ser ingen anledning till att krypa ner och sova 20 min till. Jag vaknade upp i mjösjön av att mormor väckte mig och brush 09.20. För då skulle hon hem och jobba så vi åkte med eftersom vi måste fixa lite grejjer tills vi far sen idag. Så nu har jag nyss käka frulle framför gilmore girls, och nu ska jag uppdate lite här innan duschen blir nästa stop. Igår när jag och max kom till stugan drog vi och bada. De va iskallt, men vi badade typ i 20-30 min iaf. De va duktigt! De längsta jag badat här hemma på hela sommarlovet :o Sen när vi kom hem gick vi upp och kollade hur mycke offa hunnit på brobygget. Vi ska hjälpa han så vi va tvungna att få se lite planer. De kommer bli jättefint! :) Efter det kom mitt själförtroende fram och jag utmanade max. JAG VANN, ÖVERLÄGSET. Seriöst, jag vet inte vad de beror på men jag har aldrig vunnit såhär mycket? Haha. Kul iaf, med tanke på att bror alltid spöar mig! :p Sen grillade vi, hur gott som helst! Och sen fiskade vi. JAG FICK FISK, TJALLA. Den enda fisken oxå! (h) Sen kollade vi på film och sen blev de lite kort innan sängen. Jag hade gärna gått på diggiloo igår, men stugan va faktiskt bättre än jag trodde! :] Så idag väntar dusch, nagellacksmålning och lite till packning. Sen vid 2 drar vi till svall, för klockan 16.10 går tåget! (yyyyyyy)

Jag vet inte hur mycket jag kommer uppdatera i huvudstaden, men jag kommer ta tusen bilder ni ska få se sen iaf! :D


sist ja va i sthlm, me porr, chris brown för 6 månader sen! saknar.


Kommentarer
Postat av: En Nyman

ha kuligt :)

2009-07-19 @ 12:49:43
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: mormor

Kul att du har kul men fanken va du svär när du skriver. Längtar efter er men försöker stå ut.kram

2009-07-22 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0