i have never seen, and there has never been

Tjenixen. Nu sitter jag här, igen. Kom precis hem från döviken, ha varit där och klippt gräs i 1,5 timmar. Fast jag tjänar pengar på de, hade mp3 + att de är åkgräsklippare. Så de va soft, om man bortser från blåsten :p Somna havl 3 inatt, så jag vakna inte förrän 12 imorse. Så annars ha jag inte gjort nånting idag. Ska väl laga mat strax, sen så ska jag dra me mig johan upp till bex och fira henne! :) Idag kommer mina kusiner från sthlm också, så ja lär träffa dom imorn på marknaden. De ska bli kul! Annars då? Jo, Christopher ha kommit hem från malmö, så få se när jag ska va me den filuren! Sen så sakna ja fannybanan supermycke :( Ikväll är de ankrace, fast de ska ja inte på. Sen så imorn är de marknad, och på lördag är de traktorrace. Fullt upp alltså! Förutom att ja inte ska på nått, typ. Hähähä. Nä men gud va ja ha tråkigt. Även att ja åt en halv vattenmelon nyss fast de är så kallt ute. ;o Ja, men ha man tråkigt och heter moa så kan sånt hända. Nej, nu ska ja få en lektion av mamma genom msn hur man laga köttfärssås, Sen ska ja antagligen laga den innan jag glömmer bort. Men först ska ja läsa alla 100 bloggar ja ha på mina favoriter. Jobbit att vara besatt.


Kommentarer
Postat av: Johan Hedström

De skulle jag gärna göra "/

2009-07-09 @ 23:26:02
URL: http://jhedstrom,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0