i don't know what to do,

and i don't know why.

Glad midnatt folks. Nu är klockan 00.26 och jag sitter här med ljuv musik i omgivningen. Jag och brush ha nyss sett på harry potter - fången från azkaban. De va längesen! Den här dagen ha mestadels gått fort. Jag och mams for och handla sen åkte vi upp till mormor och skrev ut tågbiljetterna (lol min mormor har mer dataprylar än jag). Sen åkte vi hem och käka lunch, sen gick jag och va me Johan. Först satt jag, han och Sofia på en bänk och stekte nere på hammerbeach. Sen gick vi bort till sofie&jenny som sålde jordgubbar åt polackerna ^^ Efter det drog vi hem till Johan och jag spöa han i kort, TRE GÅNGER! Suck on that. HÖHÖ. :] Sen åkte vi till rampen och satt där ett tag, sen drog jag hem och käka lax! mums! Efter det städade jag och bror övervåningen sen stack jag ut med mp3n och cyklade i typ 15 min i kvällssolen. När jag kom hem satte jag mig här och sen bestämde vi oss för att se film! Och nu blev den precist klar! Så imorn väntar all packning och förberedning för resan :} moehoe längtar! Dennis ringde en sväng förut oxå. Så kul att prata, de va typ år och dar sen sist! + att han ska på classic, de vill ja me ju!! :( Men nu ska jag se ett avsnitt av HIMYM och sen sova. De är en ny dag imorgon, tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0