hej mitt vinterland

Ja, seriöst - de känns som att de är vinter. Jag kan inte gå ut utan jacka, och jag har tofflor och fleecebyxor på mig inomhus. Vars tog sommarn vägen? Och all glädje sommarn förde med sig? Jag vet ingenting, mer än att jag saknar den.

Nu sitter jag här i min ensamhet, eller jaa, bror kom och gav mig sällskap för typ 5 min sen :') Kul att ha nån att snacka med, de känns ganska ensamt att sitta här. Fast sötnosarna jag skriver med på msn livar ju upp stämningen lite :) Även att min bästa vän världensbästapeliss alltid få mig på bra humör! Iallafall, NU är äntligen denna sega dag över. Shit, jag vaknade 1 men de känns som att jag varit vaken en evighet. Ingenting har hänt idag, ja hoppas på bättre tider imorn!

nattinatt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0