god morgon! eller .. god eftermiddag, menar jag

Ja, jag vakna klockan 1 idag, de är därför de fortfarande är morgon för mig. Ja ha inet hunnit med nått mer än att käka frukost och läst en tidning. Hehe, snabb på mornarna. Anyway, igår kväll träffa ja peliss en sväng! Ja hann va me och sjunga för pontus på tolvslaget med, :) Sen kom Christopher å hämta mig och vi drog hem till han. Där satt vi mest och snacka skit bara, sen så skjusa han hem mig vid halv 2. När jag kom hem såg ja klart på 17 again, sevärd film! :) Och satt här. Runt tre halv fyra hoppa ja i säng, och jaa, vakna runt sju? Men sen somna ja om tiss 1. Bättre för mig att kliva upp då :p haha. Idag vet ja inte ett skit faktiskt. Jag tar dan som den kommer, precis som alla andra dagar. Så, jaa . Vi få helt enkelt se vad som händer. :) TRÅK VÄDER, är nått jag vet att de är. Alltså herregud, vars håller sommarn hus?

vart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0