freaky friday

Hallå Sverige! Blev väckt av bror min 11.10 idag. Gick ner och hörde att mams hade främmande, och tro de eller ej - Sonja satt i köket! Så sjukt kul att träffa henne igen! :) Jag käka frukost och såg på sjunde himlen. Sen så nu ha jag klätt på mig och strax ska jag och mams fara och handla. De bli ingen storhandling iaf, trots att vårat kylskåp är lite empty. För vi drar till huvudstaden på SÖNDAG redan :'D Och är där tiss på fredag! De blir grönan, skansen, och stan såklart. Sen träffa lite folks! De komma bli grymt! Senare idag ska jag hjälpa till att städa här hemma, och sen kanske jag drar över till Johan och ser på film en sväng ikväll =) Justja! Jag måste sy fast en grej på mina jeansshorts (som är egenklippta, hähä) och installera bankkortet! Men solen skiner och jag är faktiskt på bra humör, så dagen kommer gå galant känns de som :'] det är ju trots allt nätterna som är värst.

moehoe today;


details


 


Kommentarer
Postat av: beex

snygging där :)

2009-07-17 @ 13:55:31
Postat av: pluto

mitt armband :')

2009-07-17 @ 20:09:58
Postat av: ;*

du vet att ja finns!

2009-07-19 @ 22:35:49
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0