fortsättning följer ..

Tjenis everyone. Nu sitter jag här och käkar flingor, hähä. Ha nyss kommit hem efter en dag i stan! Jag och mams hann med mycket idag, och de är så kul att gå på stan nu när de yranveckan! Jag är så lessen att ja inte kan gå till helgen :( Men ja få tänka på att man inte kan få allt -.- Fan att inte min värld regerar. Vi åt nere i badhusparken i ett av ställena där, sen gick vi upp på stan och stod och titta när min kära släkting Sabina Värme stod och spelade och sjöng. Herregud, bruden är grym! När de va slut pallrade vi oss in på bion, köpte godis och gick ner till salongen. MEN, de va den mindre salongen som filmen spelades på, i salong 5. Den visades i 4an också, men vi hade bokat 5an. Det var jag, mamma, och 4 småbarn till. ÅHNEJ, tänkte jag. 'Är det här den dubbade versionen???' Jag och mams satt och va oroliga i 45 min innan tre tonårstjejer ploppade in. YES, tänkte jag. Reklamen börjar. Jag och mams byter plats eftersom våra var så långt fram. De är kanske 8 personer i salongen. SKÖNT. Men sen när filmen börjar, kommer de in typ 20 pers till. HALLÅ, FILMEN HA BÖRJAT REDAN!???! Aja, vi hittade bra platser så filmen blev (y). Den här filmen va mycke annorlundare motför de andra. Men den va ritkigt kul! haha. Mycke kärlek är de också :) Men den slutade liksom 'to be continued', SÅ JAG DÖÖR. Jag kommer inte klara av att vänta ett år !!!!!!!! Aja, hang in there. Nu ska ja se på lite 'How I met your mother', de är fan bäst!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0