första (?) datafria dagen

Eller ja, jag sitter ju vid datan nu. Så heela dagen va jag ju inte datafri, men ändå! Tillräckligt länge. Mams tog nämligen med den till jobbet imorse och tog bort alla virus. Fanskap, idioter som skickar runt såna! Ja vakna runt halv 12, då gick jag å väckte Max, sen satte jag mig och käka frukost framför ''sjunde himlen''. Sen så cykla jag ner på prix å köpte yoghurt som tog slut. Efter de spelade ja lite kort me max, läste och fördrev tiden. Sen käka vi lunch, och drog upp till mormor för att plocka jordgubbar! Blev en påse idag med. Nu jäklar är dom på gång! :D Sen stack jag å brur på skolan och åkte lite lekis-kickbike! haha. Sen stack vi hem och käka. Grymt, dagen har gått ganska fort ändå faktiskt :o Nu vet jag inte vad ja ska hitta på ikväll, blir väl film elr nått sånt. Jag har ett sånt kul liv. MEN, på måndag/tisdag drar ja ju till sthlm, och förhoppningsvis får jag leva lite som alla andra. :] Och åka bergochdalbana för första gången! Hjälp, fan va kul de kommer bli! (y)

bild kommer strax när bror kommit hem med sin tlfn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0