en ny vecka,

God morgon. Blev inte lika sent idag, utan idag vakna jag kvart i tolv av att mormor va på nedervåningen och dona. Men de va väl bäst så, för när ja vakna såg jag att ja hade fått sms från mina kusiner robin&madde som skrev att dom skulle hit och hälsa på idag! Så nu skyndade jag mig in här en snabbis innan ja ska hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite. Jag ha blivit väldigt dålig på att duscha nu när de är sommarlov :o Ja glömmer liksom bort de.. MEN, skärpning. Ingen vill umgås med en lortgris. Anyway, vad dagen mer har att erbjuda vet jag inte. Men de märks väl, jag har ju inte planerat nått på typ hela sommarlovet så jag fortsätter att ta dagarna som de kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0