diggiloo, diggilej,

ingenting sånt för mig.
Nej, ingen diggiloo för mig ikväll, tyvärr. Mams och hennes vänner får ha kul ist, så jag följer med brush och morföräldrar upp till stugan istället. Jag orkar inga fler tårar, så de bli bäst såhär. Nu på morgonen har jag käkat frukost och packat. Jag är inte klar än, men jag vet ju inte vad jag ska ha. Funderar på att skita i mer grejer och hoppas att jag hittar saker i stockholm som jag kan ha. Justja, fick höra att de varit inbrott på prix & ica imorse? :o Hrmf, undra vilka missfoster de är den här gången .. Annars idag lär de bli bad i stugan, och ett och annat kortspel. Jag är ju bäst på de (eller hur johan?) så de bli nog bra de. Imorn far vi! yeyeyey. Jag behöver verkligen komma bort från de här. Jag kvävs annars.

I used to laugh it off, I used to look the other way. I used to save the problems for another day.
But this time, I can't.


Kommentarer
Postat av: En Nyman

Du suger på kortspel!

2009-07-18 @ 17:45:56
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0