diggar din stil, du vet de bara är så

Hejsanhoppsan, fallerallera. När sommarn är här känns allt så himla bra. - Eller ja, sommarn är ju inte här med tanke på att de spöregnar och är typ 10+ ute. Typiskt Sverige. Jag hade högre förväntningar på dig den här sommarn!

Va hos bex förut och firade henne lite. Pelis va också där, stort plus! Så ja kom hem vid halv nio, då va de tv som gällde. Sen nu sitter jag här. Vill gå ut och träffa christopher som kommit hem från malmö nu, MEN de spöregnar ju. :( Jag är hur rastlös som helst, plus att de är iskallt här hemma. No good. Jag som alltid brukar kunna slänga mig ner framför tvn och få tiden att gå, verka ha förändrats helt och hållet. Jag vill inte kolla på tv, vill inte va hemma, vill inte sitta här bara. Nej, vädret ska klarna nu tycker jag. Fryser gör jag också, kom och krama mig för fan.

Imorn är de marknad här på lilla byn, så fan ta Gud om han låter de va dåligt väder imorn. Mina kusiner är där från sthlm också, så jag vill bara ha en perfekt varm sommardag me dom! Eller jaa, om jag kommer upp ur sängen i tid (a) .. . . .


the best days


Kommentarer
Postat av: En Nyman

Svensk sommar är ju underbart!

2009-07-09 @ 22:31:49
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: fanny

hatar bilden, men älska dagen!<3

2009-07-10 @ 10:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0