black ghosts

 20 saker ni inte visste om Moehoe (ja ja ha copa listan av min vän peliss)

Jag har insett att min senaste kyss: var väldigt sorglig och onödig
Jag pratar: när ja kommer på nåt att säga
Jag avskyr när folk: nedvärderar andra för att de själva ska känna sig bättre
Min bästa vän är: nån som inte lämna mig för dehär
Min första vän heter: isabelle
Kärlek är: a reason for dying, a reason to live
När jag borstar tänderna: känner ja mig fräsch (h)
När jag lagar mat: bli de aldrig fel
Jag tänder på: sånt ja gillar

Jag är rädd för: sprindlar ;o
Den värsta känslan är: när man inser att man ha både matte och no på samma dag
Den bästa känslan är: när allting är så bra att alla problem bara försvinner
Jag är bäst på: att se på tv ;7
Jag är sämst på: att sporta typ
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel
Min mobiltelefon är: en bakteriebomb
När jag vaknar på morgonen: kolla ja alltid va klockan är

Just nu tänker jag på att: jag så gärna vill på yraaan tonight elr imorn
Bebisar är: högljudda å snuskig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0