big mistake

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
Jag ha försört min designjävel nu bara för att ja skulle ändra en grej. Helvetesjävlafitta. ÅÅÅÅÅÅÅÅH, DAMPHOE. Ja vill bara slå nått. Min blogg kommer gå under, alla kommer inte klara av att va inne på den pga designen. FFFFUCK.
Även att klockan är 01.57 på natten, jag ha suttit här typ tusen år och kämpat, och de vart FAAAAAAIL. Näe, ja få ta och paya nån som kan de här me bloggdesign, som få fixa min. För så här kan man inte ha de !
SLUTA VA SÅ KLÅFINGRIG MOA.

Nu tror ja att ja ska sova om ja ska vakna innan eftermiddan imorn. Plus att ingen vill smsa me mig ikv, och jag som va så poppis igår! :( Nått som är bra iaf är att sundsvallstripen är bokad och klar! Nu jävlar bli de röj i staden !!!



good night, sleep tight. don't let the bed-bugs bite. :]


jag & broshan är arg för att jag är klantig i huve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0