baby i can't right now and that's the issue

Vaknade kvart i tolv idag. Skööönt. Jag <3 Sova. Sen så pallra ja mig upp och åt frulle, sen slängde ja mig i duschen för att va lite fräsch när ja skulle träffa kusinerna på marknaden! Väl där nere visa de sig att marknaden va typ hälften så stor som den bruka va, de sög ju. Men ja träffa Robin och Madde, så kul att ses! Hoppas allt löser sig maddebaby. <3 Ja hann få lite pengar av ida också eftersom ja klippte gräset där igår :) Behövligt, jag känner mig pank. Sen gick ja och bror hem, sen dess ha jag hjälpt han att rensa ur garderoben, dammsugit nedervåningen och käkat. Mycke på så kort tid! Ikväll ska jag och broshan se film, sen så kanske man kan gå ut och träffa denispenis som kommer. :) Men nu ville min vän Johan ut och roa mig, så bäst ja släpar ut röven. Men först ska ja skriva en handelslapp som mam ska ha när hon kommer från jobbet. Ja, annars då? Jag vill måla naglarna, men ja orkar inte.. HEMSKA TIDER :o

dagens låt : gentleman - intoxication


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0