aaaaaaaaaargghhh

Ja ha fortfarande ångest över min nya ''design'' på bloggen, ja vill nästan inte ens skriva i den pga dess fula utstyrsel! MEN, peliss ha ju jobbat me en ny header åt mig inatt, så när hon vakna ska ja fixa så bloggen är sevärdig igen! Ni får väl typ ..blunda elr nått, så länge. Anyway, inatt blev de att ja somna liiiiite senare än planerat. Runt halv 4 snåret kom john blund och hälsa på. Ja som hade förväntat mig hans besök sissodär tre timmar tidigare, men men. Blev väckt klockan 12.10 av lillebror iaf. FÖRSTA gången på hela sommarlovet som HAN väcker MIG. Jag blev faktiskt lite stolt där om ja ska va ärlig ;D Så nu ha ja precis käka frukost och läst hänt extra. Idag vet ja inte riktigt vad sm händer, vi få se va dagen bringar. Världen är ju på traktorrace, men jag få underhålla mig på andra sätt! :) Nu ska jag sätta mig och gå igenom nya La Redoute katalogen och kryssa i lite höstkläder. Okej, jag bli riktigt deprimerad av att tänka på höst, MEN, kläder få en alltid på bra humör! =)

see ya

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Vad är de för annan design då? Jag ser ingen skillnad :O

2009-07-11 @ 13:44:25
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0