we belong together

Skola idag. Pjuh, äntligen helg. Skolan gick väl bra, men det var så seeeegt eftersom jag visste att älskling skulle komma när ju slutade, så jag längtade så mycke så dagen gick segt. Men nu är den över iaf :] När jag och pälsk kom hem så kollade vi på en film som hette ''Picture Perfect'', den var väl inte så värst bra menmen .. Sen har jag bara varit uppe hos mormor och hälsat på en sväng eftersom älskling är och repar. Men han kommer snart, så undra vad vi ska hitta på då? ;D Och imorn ska vi städa ut julgranen, ta bort alla tomtar osvosv. Tråkigt, men samtidigt bra. För jag är less på julen - rejält. Sen när vi är klar ska vi till älsk och sova där, myspys :)) Men sen på söndag hade jag planerat att vid något tillfälle komma och hjälpa gänget som är borta på sprickhuset och målar och grejar. De bli nog bra :)

Stupid me, stupid me.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0