vad är puffa?

Alltså på facebook? Jag har precis tagit tag i mitt liv eftersom jag kände mig lite efterbliven att vara den enda som inte hade någon facebook, så jag skaffade en - precis nu. Jag har redan 8 vänner ( yeey ), men jag förstår inte sådär super mycke. Vad menas med att ''puffa'' nån? Jag hittar bara gästböcker där folk skrivet till varann, kan man inte skriva privat? Vad är meningen med alltihop? Haha, gud va dryg jag känner mig. Men seriöst, jag fattar ingenting.
MEN BLI VÄN MED MIG ÄNDÅ VETTJA :]

Nu har jag precis suttit och läst världens längsta tidning, seriöst - den var typ över hundra sidor. Men den va intressant iaf! Sen har jag varit duktig och hjälpt Magnus me maten, och förhoppningsvis har älskling tid att prata me mig snart me :) Men fanskap, låtarna jag vill ha går inte att hitta! Nån som är bra på att tanka ner? (a)

ÅH NEJ, En viss Johan Nyman påminde mig precis om skolan - alltså om mindre än 15 timmar är vi back on track - tillbaka i skolan. Jag vill inte! Jag är inte redo för stressade morgonar, massa läxor som ligger och skriker mitt namn från väskan, och få höra lärarnas tjat om att de är vi som tjänar på att göra läxorna (som om vi inte visste de redan?), samtidigt som halva klassen sitter och skriker och kastar sudd. Nejdu, skolan får gärna vänta en vecka eller två.


Kommentarer
Postat av: mirja

hehe aa de e fett svårt i början , lr ja tycker fortfarande de e lite knepigt men mam lär sig me tiden hehe.... själv började jag skkolan idag , skit sjuk å håller på få halsfluss tro ja kan inte prata ör svälja knappt :/ lycka till imårbn< 3

2009-01-07 @ 19:45:13
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0